Fortsätt till innehåll
Canal Digital Sales Awards 2015 - SPG Event
Eventproduktion

CANAL DIGITAL

Bakgrund

Varje år håller Canal Digital sin Sales Award för att bland annat lyfta fram årets säljare, årets butik och årets tillväxtbutik. Med andra ord – en galamiddag för att hylla de medarbetare som presterat bäst under det gångna året.

Uppdrag

Inför 2015 års Sales Awards stod SPG Event inför utmaningen att ta fram något extraordinärt och oförglömligt. Önskemålet från uppdragsgivaren var en tillställning utöver det vanliga där både helheten och temat skulle spegla Canal Digitals gångna år och prestationer. Vårt uppdrag blev därmed att skapa företagets hittills mest storslagna Sales Award.

Resultat

Konceptet, som SPG Event tog fram, gick under namnet ”Canal Digital on Fire”. Konceptidén hämtade inspiration från Canal Digitals enormt framgångsrika och ”heta” verksamhetsår och temat var därmed minst sagt passande. Temat ”on fire” genomsyrade allt från inbjudningar, menyer och fotovägg, till blomsterarrangemang och självklart scendekor.

Tillbaka till toppen